torsdag den 23. juli 2009

Speciale-pladsen

Her sidder jeg hver dag!
Det du ser herunder er intet mindre end den grønne piges speciale-plads...
Det er lidt trangt, men faktisk ganske hyggeligt. En guidede tour, begyndende i midten og rundt i urets retning: min computerskærm, mine kusmi-te-dåser og glas med kaffe og en pakke med yogi-te, herefter mit vandglas og mit kaffekrus og et par kiks i en pose, min mus, tastaturet, mine noter og et par små-stakke med de væsentligste bøger som jeg bruger meget, og så er vi sådan set tilbage ved start.



Nå jeg skal tilbage til specialet nu - jeg skal aflevere den 17. august, så jeg har lidt småtravlt for tiden... Igår var jeg iøvrigt til det sidste møde med min vejleder og det gik fremragende! Jeg er sikker på, at det nok skal gå rigtig godt...
Ha en skøn dag :-)

1 kommentar:

  1. Så er der ikke længe til :-)
    Jeg kan ikke huske, om du har nævnt det før, men hvad er det, du skriver speciale om?

    SvarSlet