fredag den 11. september 2009

Min længe-savnede blog :-)

Så er go'e gamle green girl tilbage igen efter nogle dejlige ugers ferie i det græske ø-hav :-) Jeg har savnet bloggen og har en masse spændende ting på programmet... Som dog først kommer imorgen :-) hehe! men jeg kan dog nævne at det drejer som en lille konkurrence - med en meget fin præmie, helt ovre fra det store AMERIKA :-)
Idag skal jeg ned og besøge lillesøsteren og iaften skal jeg ud og spise blåmuslinger med kæresten...Ha en skøn fredag og GLÆD dig til konkurrencen imorgen.
Over & out herfra :-)

3 kommentarer:

  1. Velkommen tilbage :-)

    Jeg har gået og glanet efter hvornår du mon kom tilbage. Er du stadig interesseret i de salatopskrifter?

    Uh, en konkurrence - det lyder spændende :-)

    SvarSlet
  2. Dejligt at du er tilbage og godt at høre, at ferien var vellykket! (men hvordan kan det være anderledes med en ferie i det græske? ;-))

    SvarSlet
  3. Velkommen tilbage , du har været savnet !

    SvarSlet