fredag den 16. oktober 2009

Over & out herfra :-)

Ja det blev til hele 55 velsmagende og indbydende indlæg her hos go'e gamle green girl :-) Jeg har desværre ikke rigtig tid til bloggen mere *snøft-snøft*, så derfor drejer jeg nøglen om her i det gule hus. Ihvertfald for en stund...
Det har været sjovt, skønt, hyggeligt og inspirende at have haft et publikum for mine mad-skriverier...Tusind tak for det :-)
Nu skal jeg igang med jobsøgning og flytning til en lidt større lejlighed - og forhåbentlig et større køkken :-)
Ha det rigtig godt og tak for denne gang.
Mange grønne efterårshilsner herfra den grønne pige i det gule hus!

(Måske dukker der en ny blog op i løbet af de næste par måneder...hvem ved?! *smiler skælmsk*)

6 kommentarer:

  1. Åhnej! Men jeg kan så godt lide at læse med på din blog :-(

    Held og lykke med job- og lejlighedsprojekt - jeg krydser fingre for, at der atter bliver tid til bloggeriet :-)

    (og kan du i så fald lokkes til at smide en besked hos mig, hvis du starter op igen? :-))

    SvarSlet
  2. æv, det var ellers en fornøjelse at følge med hos dig, jeg håber på en ny blog ;-)

    SvarSlet
  3. eej altså, du er jo skingrende skør.
    Du skal da ikke lukke ned, du kan bare sætte os på pause;-)

    SvarSlet
  4. ÅH NEJ......det er bare så hyggeligt at læse med på din blog, og afprøve de skønne opskrifter.....jeg er meget enig med den anonyme der skrev, sæt os da bare på pause, lad være med at lukke ned;o) med håb et snarligt gensyn
    Tak for dejlige blogindlæg
    knus herfra

    SvarSlet
  5. Øv og øv og atter øv !
    Håber du får tid og overskud og ikke mindst lyst, til at blogge igen.

    SvarSlet
  6. Nej det må du da ikke bare skrive! Håber du vender tilbage - jeg har nydt at følge med på din blog :)

    SvarSlet